Jag är unik, speciell och jävligt söt..

Jag måste bara skratta, lägga mig ner och dra av ett as garv.
Ställa mig upp igen och ramla omkull tills jag skrattar ihjäl mig.

Läs noga och sen tänk efter om du känner igen dig. Förmodligen gör du det.

Killar som för några dagar sen låg med din kompis och du förstod inte riktigt hur det gick till eftersom.. kom igen. Han? Hon får bättre än så.
Sen när du själv är i den situationen börjar din hjärna sakta men säkert förstå.
Han tittar på dig och bah '' du är speciell. Du är unik. Kör din egen grej liksom. Och sen att du är så söt... ''

Du vill säga '' Jo jag vet, jag är unik, speciell och jävligt söt.. Precis som alla andra 70 brudar du har legat med''.
Men när du tittar in i de där puppie-ögonen blir det mer '' Åh.. menar du verkligen det?''
Och så tänker du '' jag är nog lite speciellare än de andra''.
Och sen vaknar du och märker att det kanske du inte riktigt var..

HAHA det är så patetiskt. Men det händer. Gång på gång. Tur för mig att jag vet hur man uttalar ordet nej.




Nu ska jag ta min gurkmacka, påskmust och solbrillor och sätta mig och titta ut och undra varför jag sitter inne när det är massa plus ute.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0