Morgonpigg- not!

Godmorgon!
Fråga mig inte varför jag är uppe och hemma klockan 10.40.. när jag inte ens sov hemma... Eller jo, fråga. För nu ska jag berätta.
Igår - jag var trött som få, kände mig helt groggy när vi drog på en fest långt bort. Väl där taggar jag till as mycket och träffar galet trevliga tjejer ( ???, tjejer på fester är annars så himla dryga! ). Trots att jag på vägen dit bara ville lägga mig i närmsta buske och sova, så hade jag riktigt kul igår!




Haha riktigt busstaggade tjejer det där!

Vi kom hem vid 4-5, och hann sova i 4-5 timmar, innan några skulle upp - till stallet!
N o W a y att jag hängde med dit då!
Därför är jag hemma nu. Nu ska jag äta frukost!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0