Gissa vad!

Guess what?!
Gissa vem som är ensam hemma från nu på fredag till tisdag nästa vecka? Jagjagjag!
Det betyder också att jag är ensam hemma på min födelsedag... Men det gör inget =)!
Jag unnar mig söta mamma en resa till Irak ;). Hon ska dit på jobb. As häftigt, o jag fick inte hänga med.
Jaja, jag har en helg ensam hemma då. Gaaanska underbart också. Då kan det hända grejer. Hihi.

Vi slutade 2 timmar tidigare också. Hörde aldrig anledningen då jag satt och tittade på lägenheter utomlands att hyra i sommar. Hann aldrig hitta någon. Jag jobbad lite för mamma. Sen kom alva hit! Usch blir deprimerad av att jag tänker på att hon ska till USA i ett år till hösten. Kommer sakna henne massor.
sötis =)

Kommentarer
Postat av: alva

men då får du ju komma och hälsa pååååå!

2010-04-14 @ 20:32:45
URL: http://nääää
Postat av: melina

Fin blogg (:

Ställ gärna en fråga i min frågestund! (:

2010-04-20 @ 19:58:24
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0