Incest

Jag är trött.. Trött för att jag sovit i 12 timmar. Trött på att ALLA ALLTID KÄNNER ALLA. Det kan vara as kul ibland. Men det är tröttsamt.
Jag vill åka bort ett tag. Bara bli av med förväntningar. Komma till något helt nytt. Jag säger bara att jag är så himla glad över att jag valde en skola lååångt bort. Men där är det också massa incest. Men jag är inte del av det på samma sätt. Det är skönt. Trots att jag bor ändå i Stockholm är det ju fan incest vart man än kommer.
Och nej med incest menar jag inte riktig incest. Utan mer som att alla känner alla, alla känner någon som har gjort något med den personen osv.
Jag åker till andra sidan stan på fest, men är det inte massa folk från min gamla skola jag möter då?
Sjukt.



Både hatar oh älskar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0