Strandvaskaren

Helluuuu!
Hemmahemmahemma.
Gårkvällen var jätte mysig.
Haha fast jag kände mig inte som den smartaste människan igår.
När jag och åsa skulle koppla in allt så funkade ingenting. Vi ringde grannen och när han kom och hjälpte oss var det bara en liten kontakt som inte satt riktigt i. När vi kollade på film '' strandvaskaren'' , fattade jag inte vem som var mördaren trots att man redan hade fått sett det och amanda och åsa satt och prata om det. Haha.
Förövrigt ganska bra film. Daniel larsson som '' Måns '' är bra skådis tycker jag!



Pippi och Nellie och på besök också. Pysmyskväll!
Idag blire lite kolla kläder och försöka vara ute så mycket som möjligt.
För vem vet, imorgon kanske det snöar igen?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0