kastar mig in i väggen

ÅÅÅÅÅÅÅÅH. Jag vill bara skrika. Göra någonting. Typ kasta in mig i väggen. Efter det lär jag inte vilja göra så mycket mer än ligga i soffan. Fanfanfan. Mitt singstar är hemma hos åsa... Ville ju sjunga. Får sätta på as hög musik och sjunga så. Tur att mina grannar bor far far away.






Min livnärig för dagen.
Föresten, kommer ni ihåg de här kulorna? Jag köpte alltid de när jag var liten. Så kostade de bara en krona! Men det var på den gamla goda tiden då en jenka kostade 50 öre. Vem hittade på att göra dem dyrare?

Hur som helst hittade jag en litenliten butik som säljer sånna. Jag köpte alla han hade, så bäst för honom att han fyller på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0