Jag vill inte ha sommar!

USCHUSCHUSCH!
Jag sitter snällt i min säng och skriver en grej med foten nere på golvet.
Så känner jag hur det börjar kittlas på min fot. Jag tänker inte först på det. Men det fortsätter att störa mig.
Så tittar jag ner och ser jag något som kryper på min fot och kastar av det.
DET VAR EN FUL SPINDEL!
Argt går jag och hämtar papper för att döda den äckliga saken.
Nej men vadå, är det inte en till likadan jag ser då? Jag får rysningar från tå till knopp. Usch.
Varför ville jag ha sommar? Alla äckliga djur kommer fram då.
Jag ska fan utrota spindlar och fästingar. Alla djur som får för sig att störa min ljuvliga frid.

Nu kan inte de där jävlarna störa mig något mer.



Det finns bara en sak jag är rädd för.
Det är äckliga småkryp som tror att de är något och går ( eller springer ) på mig. Äckeldjur.

Ingen puss för jag mår illa.

Kommentarer
Postat av: Erika

Är det där spindlar? Trodde det var avrakat könshår med typ läskiga loppor i. HAHAHA!

2010-04-11 @ 14:56:53
URL: http://mizzboracay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0