Jag måste bara berätta en sak..

... som hände mig för mindre än en timme sen.
Jag kan ha missat mitt livs kärlek!
Jag och min vän Nina hade precis kommit från Heron och satt tyst på en bänk och väntade på vår röda taxi.
Efter en stund kommer en kille förbi och tittar väldigt mycket på mig,
N: ''kände du honom?'', jag: '' haha näe... ''.
Nina visslar efter honom och han vänder sig och och ler.
Kom ihåg, han är snygg också!
Han hoppar in i sin taxi och åker iväg.
Men längre fram ser vi att hans taxi vänder och kommer tillbaka och kör runt på vändplan och kommer mot oss, samtidigt som vår röda bil kommer och vi hoppar då in i vår bil.
Alltså killen i taxin vände för att... vadå? Något vi aldrig kommer att få reda på..
Livet bara skrattar åt att vi aldrig tar våra chanser när vi får dem.
Men förutom det, vilken svensk, snygg, kille, gör så idag?
Om du kan komma på en enda som stämmer in på det där, please let me know!!



Weirda saker händer idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0