''jag har 700 på mitt kort, så jag har ju råd.... ''

Varför är människor så konstiga? Jag förstår inte.
En kille som jag träffat en gång för flera månader sen frågade mig om jag ville komma på fest i helgen, visst det kanske jag kan göra. Så frågar han mig om jag kan fixa dricka till honom, ah om jag kommer kanske jag kan fixa till dig. Så säger han '' men jag brukar dricka gratis..''. Jaha, vad bra för dig då? Menar han att jag ska köpa en platta åt honom för att få komma på en fest? Idiot. Jag är inte desperat. Och varför skulle jag betala hans dricka?!? Jag känner knappt killen. Herregud vilken tönt. Åh jag förstår inte ens hur han har mage att fråga en sån grej?!
Jag säger att jag aldrig i livet tänker betala hans dricka. Han säger förlåt och frågar sen om jag kan fixa hans dricka ändå, för han har 7000 på sitt kort så han har ju råd...
Men wtf?! Varför skryta om sina pengar men ändå be mig betala? Shit. Konstig människa!



Puss

Kommentarer
Postat av: Fille

hahahaha 700 lr 7000 ? jävla lirare xD



bollibompaaaa <3

2010-04-12 @ 22:13:22
URL: http://fillihoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0