Idag flög taket på vårt hus

Helluuu! I'm here again.
Lite om igår, jag och nina åkte omkring och hade skoj. Väldigt roligt eftersom det känns som flera månader sen jag träffade henne sist.
Skulle blivit festande men grabbarna var lite to late. Så vi myste galet hemma hos nina istället.
Den här helgen har varit väldigt lugn faktiskt. Ah, i motsatt till vad nästa helg ska bli! Mihi, då jag blir ett år äldre! RuligtRuligt.
Idag flög taket på vårt hus.

Jag var känslig och mamma hade saker att klaga på. Visst jag förstår henne, jag hade tagit allt som gjorde att hon kunde ha någon kontakt med omvärlden, hennes mobil och internet...Stackarn. Men det var inte med flit.
Nu är allt löst i alla fall. Men mitt lilla huvud gör ont pga. vätskebrist. Sånt ordnar sig också.


Nina o ja i tullinge för kanske 4 helger sen?

In the Säfsen för massa månader sen =)

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0