det går bra nu, kompis det går bra nu,

Jahapp, nyduschad och fräsch.
Snart ska jag gå och laga massa god mat. Precis det min mamma lärde mig i morse.
Ikväll blir det mer jobbande. As skönt, eftersom pengar rullar in som det ska, det går bra nu, kompis det går bra nu!
Fast jag sparar alla pengar till i sommar så jag kan göra allt jag tänkt. Men känner jag mig själv kommer pengarna vara slut redan första veckan.
Haha som i somras när jag hade typ 15000, de var slut väääldigt snabbt.. Iofs köpte jag en mobil och lite sånt men ändå.



Jaja, nu ska jag hitta lite kläder och börja med matlagningen! Får se hur det går. Jag kan inte ens laga köttbullar och makaroner? Mina köttbullar blev brända utan på och kalla inuti..
Lycka till Bonnie!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0