:D

Tjulilulu, vaknade nyss, halvt utsövd. Gårdagen var riktigt kul!

Det började med att jag och Nina kom dit vid 9, då var det massa skära grönsaker lägga upp kött på fat osv. Lite senare kom en till tjej och en kille som också skulle jobba med oss, Nathalie o Dansken, båda jätte trevliga. Vid 4 kom gästerna och brudparet. Då skulle bålen vara färdig, bubblet vara upphällt, förätterna framställda. Medan gästerna minglade serverade fram maten ( som de fick ta själva). Efter maten kom en tjej med jätte fina tårtor, hemmagjorda! Sen kom bandet ( med en sööt kille som sjöng o spelade elgitarr ) samtidigt som baren öppnade och drinkar serverades. Glömde jag berätta om de 2 stora tunnorna fulla med öl och cider? De bjöd i alla fall på all alkohol.
Min oro att skämma ut mig inför folk jag kände var helt borta, det vara bara roligt att träffa folk jag kände. Vid ca 11 tiden fick vi klar tecken att dricka om vi ville... Då var ju jag, Nathalie o Nina tvunga att smaka om Dansken gjorde bra drinkar.. Det gjorde han !! =) Eftersom vissa hade gått hem för att natta barn m.m. fanns det plats på dansgolvet. Så vi tog chansen och visade våra twist-kunskaper..=) Efter 1 på natten började det lugna ner sig, och att vår kropp hade jobbat i över 16 timmar i sträck började kännas. Nina och jag började åka hemåt.

Väl hemma hade jag blivit övertrött och kunde inte sova! Ringde CB som inte svarade. Ringde Simon istället, han var vaken, så jag åkte hem till honom en sväng. Han visade nya ljudet i sin bil, naaajs. Han skulle jobba 5 dagen efter, så det var bara för mig att åka hem igen. Men när jag väl låg i sängen, somnade jag direkt.

Nu ska jag gå och äta, kan se om jag kan få in lite bilder senare. puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0