Lyckad kväll?

Tjaa !
Sitter och lyssnar på gamla låtar i pyjamas kläder, mysigt!
Gårdagen blev det fest! Hann inte skriva något innan jag drog, hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig. Blev kjolen och linnet jag köpte igår.
Jag o Nina åkte till en villa nära kvarnbergsplan där massa människor var. Snackade med nytt och gammalt folk hela kvällen. Sen någon gång på natten åkte Nina hem till sin kompis och jag åkte och träffa Becka som kommit hem!
Vi satt o pratade och pigg som hon var drog hon med mig och träffade Jimmy, nån Joel och lite andra =). Satt där o pratade ett tag tills det var dags att dra hem vid 5. Lyckad kväll? Absolut ; )


Becka, jag

Becka, Nina

Lite gamla bilder från i somras i brist på andra.
Ha det bra !
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0