Gårdagen,

Heej!
Kom nyss hem från Becka, sov där inatt.
Gårdagen var riktigt mys! Det började med att jag mötte Becka, Pippi, Nellie och Wille vid sjön. Vi drog tillsammans till Sörskogen där det var lite fler folk. Vi satt och spelade rock band och drack skumbanan, super gott. Sen flög tiden iväg och klockan blev plötsligt 3 på natten.
 Alla utom jag o becka o niklas ( som bodde där) drog drog hem. Vi däremot drog oss till först västberga donken och åt lite, sen till gladö och tänkte ta ett natt dopp. Tyvärr var det för kallt och vi tappade lusten för att bada.. Runt halv 6 var becka och jag hemma hos henne igen och pratade och sedan somnade.


Gladö, på dagen =)

Upp och studsa igen vid halv 2, åt färska frallor till frukost och sen hem!

Nu ska jag ringa min vän!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Nina

va mysigt :D

fast en grej är liiite konstigt :P

2009-07-31 @ 15:52:54
URL: http://ninasmytologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0