Nervöööös !

Heej!
Hemma igen, håller på att städa massa, funderar på att ta en springrunda också. Försöker lugna ner mig själv.
Bonnie är nervös! Inför vad? I morgon!
Jag ska jobba på ett bröllop, som servitris typ. Det kommer vara 80 gäster. Det är typ en kille i min förra klass mamma som gifter sig, tror jag?  Jag är så sjukt nervös. Visst, jag har serverat förut. Men inte på ett bröllop! Tänk om jag måste servera bruden och råkar snubbla och tappa all mat över hela hennes klänning..! Jag skulle ju sjunka ner i jorden och aldrig våga visa mig igen. Föresten har jag redan skämt ut mig rejält en gång inför henne... Usch, att jag känner lite folk som kommer vara där gör det faktiskt bara värre. Vi kommer jobba från 9 på morgonen till 12 på natten..

Jag kom på en sak, jag har aldrig varit på ett bröllop över huvudtaget förut !
Haha så all kunskap om hur det går till kommer från tv o film..
Men det blir nog bra..jag får betalt!
Sen kommer Nina också jobba, det gör det bättre =)  



Önska mig lycka till i alla fall !
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0