Bra mobil?

heeej!
Vaknade för typ en timme sen, Nina hade tydligen lust att gå upp och glömt förmågan att vara tyst...
Jaja, igår blev det inte mycket luffande, men lite! Vi åkte först till Tumba och gick runt ett tag och letade efter Tumbagymn. som Nina ska gå i. Sen åkte vi till centralen och promenerade lite i stan. Sen åkte vi tillbaka till Huddinge igen. Där vi gick från centrum till balingsnäs, runt i hela balingsnäs och sen satte oss på rondellen och väntade på skjuts hem. Sammanlagt hade vi säkert gått över 1 mil hela dagen, =).

Nu sitter jag och funderar på vilken mobil jag ska köpa. Eftersom min mobil är sönder.
En Sony Ericsson W980i Walkman..?


Den är riktigt snygg! Har 3,2 megapixelkamera, det är en Walkman.

 Men är den bra? Håller den?

Nu ska jag hoppa in i duschen, ska till stan med Nina lite senare ! =)

Ha det bra puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0