Älvsjö station..

Föresten, berättade jag om när jag var på väg hem från Kim? Först när jag kommer till pendeltågs ingången där man visar biljetterna skickar jag en sms biljett som zonen b, stressade lite eftersom mitt tåg skulle gå om 2 minuter. Så när jag visar upp min sms biljett till konduktören, han som sitter i luckan så bah:

Gubben i luckan: - Nej, du måste skicka som zon A också..
Jag: - Aha... okej. Men kan jag inte få gå förbi nu ändå, mitt tåg går precis nu?
GiL: - Neee, skicka bara A också.
Jag: - Men snälla kan jag inte bara gå förbi mitt tåg kommer typ nu! Jag ska ju ändå mot B
.
GiL: - Nee, skicka A också.
Jag: - Happ...

Står och fixar en stund och tänker att jag ändå kommer missa mitt tåg. Så när jag väntar på att mitt sms ska komma så säger han bah:
- Du kan gå förbi om du vill föresten.

Sur för att jag behövde betala över 30 spänn för att åka 2 stationer, springer jag ner mot tåget som åker precis när jag kommer. Jävlagubbäckelfitta!





Men tur o oturen fick jag ett ''ragg'' på perrongen!

Jag satt och väntade på mitt tåg som skulle gå om en halvtimme. Kollade runt lite och såg en söt/snygg kille, en blandningen av det =), som sotd och snackade med sin kompis.  Jag tittade lite och såg att han tittade tillbaka, jag log lite precis som han. Tiden gick och vi tittade på varandra lite då och då. Vi hamnade inte nära varandra på tåget pga. platsbrist..? Men när jag skulle av gick jag förbi där han satt och han lutade sig lite framåt och log. Söt!
Sen var jag glad igen ;)

Ha det bra !
Puss <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0