Taggar för ikväll!

Helluu !
Jag har fått reda på vart mina pengar tog vägen! De låg hemma hos min syster! :D Skönt. Men jag kommer inte kunna få de förens på måndag/tisdag, då hon och Pelle (?) bilar runt västkusten i en snygg cab!
Men då vet jag var pengarna är i allafall.
Nu har jag precis duschat och håller på att fixa mig, snart kommer Nina och becka över, vi ska laga midda här o sen är allt lite oklart vad som händer... Hoppas på fest, så jag kan fixa mig anpassat till fest =) ! hihi.

Rap das Armas. Den här låten asså. Otroligt sönderspelad. Men påminner om så mycket minnen att jag fortfarande blir hysteriskt glad av att höra den! Nu kommer jag bli taggad för ikväll ! :D  


 


Vad ska ni göra ikväll? :D


Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Nina

det jag sa på telefonen ^^

2009-07-31 @ 17:35:37
URL: http://ninasmytologi.blogg.se/
Postat av: Nina

sno på du :)

2009-07-31 @ 17:41:53
URL: http://ninasmytologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0