SUCK MY DICK

Fyfanihelvetesjävlaäckelpisskit vad jag är arg!! Vill fan inte bo här något mer. Vad jag än gör så klagar hon. Det är allt från att jag inte hör av mig till att jag inte bäddar en säng som varken hon eller jag använder till saker jag inte ens har gjort! Den där människan älskar att klaga på mig. Om jag frågar henne varför hon ALLTID ska ha något att klaga på får jag till svar '' det handlar inte om det, men jag tänker inte disskutera det när du är så här arg''. Gissa om det får mig ännu argare! Funderar på om jag ska ta mina pengar och dra någonstans, inte bo här på ett tag. Skulle vara så otroligt skönt att komma här ifrån. Suck i helvete, grejen är att det ALLTID är jag som kommer fram till henne när vi ska lösa det också. Det är aldrig som att hon skulle komma till mig och börja prata, nejnejnej! Pratar såklart om min mamma....

Aja ha det bra, puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0