Inget liv?

Suck vad trött jag blir på kommentarer som '' du har aldrig tid att träffas'' osv.. Nej det kanske jag inte har, kan ju också bero på att du inte ligger högst på min prioritetslissta.. Speciellt folk som inte själva gör något på dagarna utan bara hänger efter andra, folk som inte själva har ett eget liv, egna intressen. Jag tycker egentligen inte det spelar så stor roll vad för intressen man har, om det är fotboll, festa eller mecka med bilar eller vad som helst, bara att man har något!
Så de bara inte ligger hemma hela dagarna och kollar tv, bara för att få tiden att gå! Typ väntar på bättre tider? Det är ju som de tror att alla andra ska göra så att de får ett bättre liv? Nej usch det tycker jag inte om.





Nu ska jag laga mat, ha det bra!
puss <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror jag vet vem du menar ju !! :D

2009-07-24 @ 20:03:11
URL: http://ninasmytologi.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Haha det förvånar mig egentligen inte, du känner mig så bra ;) eller kanske bara för att vi pratade om den personen idag? <3

2009-07-24 @ 20:20:20
URL: http://bompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0