Huddinge-Haninge-Handen-Älvsjö-Huddinge.

Heej !
Kom ganska nyss hem från syrran. Jag var först i Haninge med mamma och åt nachos, på vägen hem gick vi förbi bikbok, som tydlligen har blivit mammas nya favorit affär.. =) Jag hittade en söt tröja på rea och övertalade henne och hon gick med på att köpa den med orden '' du vet verkligen hur man ruinerar mig på pengar ''.

 
Tröjan jag köpte idag =)

Från Handen tog jag tåget till Älvsjö och promenerade till min systers lägenhet. Där var det riktigt trevlig stämmning med roligt folk. Blev bjuden på en kaffe mocha, ni vet en sån man kan köpa på star bucks <3! 

Puss <33

Kommentarer
Postat av: sophi

jag vet faktiskt inte vart det komme ri från det va längesen jag köpte det.



jag har månadens blogg i morgon anmälld ej då ! :)

2009-07-29 @ 22:38:58
URL: http://soophis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0