:O =)

Helluu,
Insåg att jag saknade bloggandet och kunde inte hålla mig från att skriva lite =)
Vet egentligen inte varför jag slutade, antagligen för att jag tröttnade, jag tröttnar för lätt på saker... Det är därför jag aldrig kan börja på sporter, umgås med samma folk för länge, hålla igång ett stort projekt osv..
Ganska jobbigt faktiskt. Ständig omväxling. Men det betyder ju också att jag aldrig kommer hamna med samma skit hela tiden i alla fall. Det är posetivt.

Jag antog att jag inte skulle ha några besökare alls eftersom jag inte skrivit på väldigt länge. Men jag hade fel. Jag hade faktiskt 7 besökare idag, det är ändå bra för att inte ha skrivit något alls.


Nu sitter jag i alla fall och dunkar ''My Sharona'' med The Knack. Måste kunna den helt till på fredag, då vårt nystartade band ska repa. Jag på bas, nina trummor och maja på elgitarr. Sen ska jag och maja sjunga lite.
Men det kommer bli najs.
 Kanske lite naivt från min sida att starta band med tanke på att jag inte kan hålla på med samma sak för länge, men jag kan ju alltid försöka =)





<33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0