Bioooooo

Hellluuu,
Hahah sitter hos amanda hon går runt i mamma kläder och har mamma parfym på sig. Visst det luktar gott men hallå? Hon är dessutom ap kär i en kille som är pappa och snackar om hur kul det skulle vara att bli plastmamma.....jag börjar seriöst bli orolig :O  !! ;)

Vi slutade 5 i 1 idag, suuper skönt =) Amanda jag och Nina har suttit och spelat kort och kollat på as gamla bilder och skrattat. Vi ska snart möta upp evve och natta  och åka iväg på bo och kolla på '' i taket lyser stjärnor''. Inte för att jag egentligen är så intresserad av att se den, mest för att jag ska sitta och skratta åt huvudrollen, som jag egentligen skulle ha spelat... Men men, nu hoppas jag bara hon verkligen var bättre än mig =)

Nu ska jag dra och fixa mig puuuuuuuuuuuuss<333333


Nina, amanda, becka o mee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0