Gå-i-sömnen-dag!

Tjenare, tjenare !

Sjukt seg dag i dag! Igår somnade jag klockan halv sex ( !!!!!!! ), och sov till klockan halv 12 idag. Mamma tyckte att jag behövde sova så hon väckte mig inte. Jag sov i mer än 17 timmar ! Det gör ju verkligen inte att man blir liite seg.  Känns ju som om jag gått i sömnen hela dagen.
Gick upp och satte på en film . Men var ändå tvungen att pallra mig upp för att åka till tandläkaren, för bara rutinkoll. När vi ändå var ute tyckte mamma att vi skulle åka till närakuten för o kolla mitt öga, som jag fick en gren i i lördags när jag gick vilse i skogen... Haha lång historia som jag inte orkar dra nu xD.  Efter en timmes väntan och 5 minuter hos en läkare, gav det ingenting.
Det värsta när man sovit så länge är att man är för trött för att göra något men för pigg för att sova..

Måste ändå försöka sova nu, önska mig lycka till ;)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: amanda

haha jo men berätta nu för alla hur jävla full du var X)haha det var nog en av dom roligaste stunder jag varit med om när du ringer & säger att nån står & spyr bakom dig.......NOJIG ELLER VAD ?! haha <<<3333333

2008-10-19 @ 19:52:26
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

berätta nu hur full du var X) HAHAHAH, och så ringr du & säger att nån spyr bakom dig?! haha glad att du hitta oss sen iaf efter 3 timmar..:P <3333

2008-10-19 @ 19:53:37
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/
Postat av: Bompaaaa

Hahah Amanda då ! Som du hittar på :O Jag skulle aldrig gå ut i mörka okända skogen helt själv när jag råkat få i mig nån droppe alkohol..!

Fast det var faktiskt en kille som skrek och spydde en bit bort, det var läskigt !! Det värsta är att ingen tror mig =( , men men ..

Kom bara inte till mig när det står i

tidningen '' kvinna mördad i skogen, ingen trodde henne när hon ringde om hjälp... ''.

;) Närå .. Jag var säkert bara nojjig.... =) ;)

Pusssar <33333

2008-10-23 @ 18:41:53
URL: http://bompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0