Shame on me

Suck, får inget gjort. Har inte ens lämnat datan liksom.. Gör allt utom det jag borde. Lite nervös blir man ju när Sandra typ är helt uppstressad och verkar vara sjukt nervös. Borde jag också vara det? Njee.. Finns ingen anledning, bättre och ta det lungt och hoppas på det bästa =) . Mamma hade iofs strypit mig om hon läste det här och såg min inställning. ' Bara man kämpar så spelar egentligen inte betyget någon roll..'' Hon har väl rätt min käre mor.
Jag blir iofs lite besviken om jag inte får Mvg på det här provet....( Jag är väl inte så pluggis, men det här är ju typ vad jag vill jobba med senare i livet) . Äsch jag ska plugga, snart.. ska bara.. laga mat först! Mams skulle inte komma hem förens sent. Lite nudlar lockar nog fram plugglusten. Det brukar ju faktisk vara så att när man väl börjar plugga går det bra, men det gäller ju att bara sätta sig ner och väl börja.
Jaja, nu väntar nudlarna på att bli kokta, Bye Bye. Skriver nog inte mer idag.. och om jag gör det, så är det shame on me, eftersom jag ska sitta och nörda i böcker ! 
Bye !
 

Kommentarer
Postat av: Öhh?!

Ja, verkligen skäms på dig!

2008-10-23 @ 20:03:40
Postat av: Bompää

Hahah vah? :P

2008-10-23 @ 21:36:04
Postat av: SANDRA-S

Hahaha! xD

Well, utifrån vad jag kunde se när jag sneglade på ditt provpapper (Sandra busig) så skrev du ju mer än mig, som sagt. Orättvist. Jag som pluggade så sjukt mkt. x'D

2008-10-24 @ 21:26:59
URL: http://sandra-s.devote.se/
Postat av: Öhh?!

Jaha du sandra.. fuskare där!

2008-10-24 @ 23:57:18
Postat av: Bonnie =)

Jag skriver alltid en massa, så hoppas jag på att något av det är rätt ;)

2008-10-25 @ 11:24:02
URL: http://bompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0