Hatahatahata mediciner...äh va fan ! =)

Sorry inte skrivit på ett tag.. Men nu ska jag bli aktiv!
Hyfsat kul dag =) Utom att jag fick på eftermiddan så sjukt ont i huvudet, ni vet när det känns som om huvudet sprängs när som helst ! Men hatahatahatahata mediciner, så då vill jag ju heller inte ta någon alvedon... Fast snart känns det som om jag måste bryta den demostrationen.
Blev iofs lite bättre när nina och jag delade på några kakbitar.. ( haha närmare besämt en hel burk! ).
Usch vill helst bara ta en varm dusch, göra någon macka och kolla på film. Men nej! Jag ska plugga SO istället, det är ju så mycket viktigare än min hälsa...
När man slår upp boken och börjar läsa om hur många fattiga människor det finns bryr man sig egentligen inte ett skit, i alla fall inte när det känns som om huvudet sprängs när som helst.
Egenligen är jag ju intresserad av det, det är ju ändå sånt jag ska hålla på med i framtiden.
Så, jag får bryta min demonstration, knarka alvedon och börja förstå att det är synd om de på andra sidan jordklotet.... ( Ja, min ironi är ganska oseriös) .

Puss på er, hoppas ni har det bättre än jag ;) , nä.. ska inte klaga.. =) C ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0