Uppdatering !

Sorry för dålig uppdatering =/
Lite om hockeymatchen, allt med kläder och resan dit löste sig. Jag hittade tydligen bättre än vad jag trodde =). Efter någon timmes väntan började matchen, det slutade med 5-3 till Södertälje... Lite tråkigt. Efter machen vandrade vi vidare in till stan, Markus kompis Jens( ? hette han så? ) och en annan kille ( vad han nu hette :P ) var med då. Haha det blev lite rundor att leka i tunnelbanan :P  =) . Vi lämnade sen hans kompisar på något internet café, de skulle lana.......... Så jag och Markus fortsatte promenera i stan, tills det var dags för mig att dra hem.. Vi bestämde i alla fall att vi ska träffas på lördag =).
I onsdags belv det att sova hos Linn igen =). I torsdags var jag, Amanda, Emil, Wille och Sebbe hemma hos Emil, Evve, Emelie, Affe och Stjärtis kom förbi en stund också. Hahaha Stjärtis är ju bara så rolig när han fått i sig lite, han sprang runt i långkallingar, mössan satt typ som på toker ( i snövit ? ) och typ hoppa på alla o höll på. Blev lite roliga filmer av det, men ska nog inte lägga upp dem.. :D
Sedan drog alla, vissa o köpte cigg och andra hem. Så Amanda och jag blev ensamma i Emil hus, själva ! Först typ när vi sagt hej då till alla och dem lämnat huset, vi stängt dörren och så sätter oss i köket. Så hör vi hur ytterdörren öppnas, vi tror att det är någon som kommer tillbaka och glömt något, men nej det var ingen där. Vi låser dörren och går upp i hans rum till datan. Så hör vi hur det ringer på dörren, vi tror att dem är tillbaka. Vi öppnar dörren och ser ingen där, som tur ser vi sen Micke och hans kompis.  Dem kommer bara och skrämmer upp oss mer, berättar om hur mycket inbrott det brukar vara här och sånt shit. Sen drar dem igen. Vi går upp till datan igen, plötsligt flyger fönstret upp. Vi får typ inte igen det, så börjar vi höra konstiga ljud. Antagligen skrämde vi upp oss mer än vi borde...
De andra kommer tillbaka sen i alla fall. Men då ska Wille och Sebbe dra igen, så det blir jag Emil och Amanda kvar i huset. Funderar på vad vi ska göra.. Då föreslår någon den smarta idén att Amanda ska klippa Emil som hon länge lovat. Haha sagt och gjort, Emil som var ganska rejält dragen sätter sig på en stol i badrummet. Amanda som var lite mindre dragen, men ändå ganska, börjar klippa. Och alla som känner henne vet hur det kan gå ! ;)  Och jag, nykter ( ! ) filmar. Hahah slut resultatet blev bra faktiskt! :D Alla verkade nöjda !  Sen blev det att somna till musik vid 4.
Roliga dagar =) 



Pussar <33

Kommentarer
Postat av: amanda

ursäkta mig......först av allt så var jag INTE dragen jag var flummig! & senså tycker jag att jag gjorde ett utmärkt jobb med emiils söta hår :) love ya

2008-11-01 @ 14:27:12
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/
Postat av: benny

Nä okejs ;) du sa iallafall att du var rätt dragen =) det tycker jag med ;) :D

<333

2008-11-02 @ 16:48:03
URL: http://bompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0