Mopps !

Klantiga jag försov mig i morse, så jag missade hemkunskapen på morgonen. Men det var tur, för ännu klantigare jag hade glömt att vi skulle ha skriftligt läxförhör  - . -. 
Inget snack blev det med Kevin idag heller, haha såg att han undvek mig lite. Undrar hur länge det här kommer vara, tror inte han kommer till mig, och varför skulle jag komma till honom ?? Egentligen gör det mig inget.
Efter skolan blev det få prisuppgifter på skadorna på min moppe, mer än 4000 kommer det gå på, tur att jag inte betalar!
Jag och Nina som hämtade sin moppe från lagning åkte vidare och träffade hennes kompisar i centrum.
 Snälla Boys det där =)




Kom hem till en mycket efter längtad middag, Sushi! :D  Hemgjord, tyvärr inte lika god som på resturang, men ändå, det är ju Sushi hallå ?!
Mätt och glad ska jag snart börja ta av smink och krypa ner i sängen. Måste lägga min tidigt, vill ju inte missa Gympan i morgon!
Pussar


Kommentarer
Postat av: Ninaaaa

haha sötnos där ;)

på lördag är det fest eller huer ? :D:D

rawr på dej socker topp <33333333333

2008-10-18 @ 21:59:59
URL: http://ninkanin.blogg.se/
Postat av: Bompaaaa

Haha ;)

Absolut!

hoppas jag på i alla fall.. =)

mjaoo tuffing ;) <333

2008-10-23 @ 18:32:04
URL: http://bompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0