Stan-dag..

Hemma igen, kom inte hem för så länge sen. Åkte från Linn vid 2 in till stan för att träffa Nina.
   
Väntan på bussen, hade kollat fel på busstiderna så det blev en stunds väntan
med Linn och Roxie.


Var inte på så shopping humör, kände bara att jag ville duscha, vilket jag inte hann innan jag stack från Linn eftersom jag vaknade sent. Nina köpte i alla fall två töjningar. Fräsch som man var måste ju Nina övertala mig att träffa två killar som hon kände som var i stan då. Jag tänkte bara, aja jag kommer nog inte träffa dem igen eftersom de bor långt bort och så vidare. Dessutom så sa hon att de inte såg så bra ut. Men herregud va fel hon hade om det ! Ena killen var sjukt snygg, haha det förvånar mig nästan att jag inte dreglade bokstavligen.  Båda var trevliga, inte för att jag snackade så mycket, ville bara springa därifrån och typ gömma mig.. Tyvärr är nina också intresserad av den snygga, så jag får gå åt sidan..........
Väl hemma  i huddinge har vi missat bussen precis och får vänta i en och en halvtimme.. Men vafan, är man lantis så är man...! Är hemma nu iallafall, och nu ska jag ta min efterlängtade dusch!
Hare bäst, pussar !


Kommentarer
Postat av: elin

Hejhej!

Vad ska du göra på lovet då?



/ Elin i klassen

2008-10-27 @ 21:49:30
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Hej hej :P

typ massa, inte så mycket bestämt än. I morgon ska jag på hockey match =) dudå?:P

2008-10-27 @ 23:29:55
URL: http://bompas.blogg.se/
Postat av: Anonym

taaskigt, varför har hunden en sån där på munnen?:(

2008-11-01 @ 17:53:34
Postat av: Bonnie

varför säger du saker när du inte vet något om det? hade du vetat varför hon har en sån så hade du inte tyckt det vart taskigt.

Allt är inte som det ser ut, lillen.

2008-11-02 @ 12:32:28
URL: http://bompas.blogg.se/
Postat av: NINA

haha bonnie gumman <3 , tyvärr is he mine ;D pusss (L)

2008-11-08 @ 11:01:14
URL: http://ninkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0