Halloween,

Ruffsigt hår, skitiga kläder, typ jätte trött. Kom nyss hem från Evve, blev att sova där i igår. Vi vandrade runt i centrum ett tag mötte Chris, Simon, Markus och typ Stickan. Var verkligen ingenting som hände :/. Lite tråkigt.. Så jag Amanda och Emil stack hem till Evve och Natta, ganska dött där också.
 Tills vi satte oss och kolla på en skräckfilm, Halloween. Riktigt läskig faktiskt! Ingen film som sätter sig, men läskig för stunden. Det handlade om sex tonåringar som skulle vara med i i skräckdokusopa. De skulle bli filmbevakade i en seriemördares barndomshem, där ingenting hade förändrats sen han bodde där som lite. De ska överleva en natt där, Halloween natten. Men det ingen vet är att seriemördaren fortfarande bor där, under huset. Filmen var lite konstig ändå, början hängde inte alls ihop med slutet. Början fick mig att tro att det skulle vara en smart film som man behövde tänka efter lite i , men så var den inte. Vilket gjorde mig lite besviken. Det fick i alla fall lite mer fart på oss. 
Nina kom en stund innan filmen sattes på och Emil drog ungefär samtidigt. Någon gång runt 3 somnade alla, och typ blev väckta vid 9... Därför jag är så jäla seg nu.
Nu blir det att ta en varm skön dusch, ta på mys kläder och äta någon god lunch =) . 
Hare bra puss !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0