Hockeymatch i globen.

Förbereder mig inför hockeymatch mellan Djurgården och SSK i globen. Är inte särskilt insatt, men belv frågad  av en kompis om jag ville hänga med, så varför inte? Stå och hejja på djurgården i några timmar kan bli kul =) ! Men hur förbereder man sig då? Vad ska jag ha på mig ?? Har verkligen ingen halsduk eller nått med typ deras färger.. Hm.. får försöka blanda lite kläder med deras färger istället. Ska möta Markus halv 5 i gullamrsplan, måste hitta dit också. Haha mitt lokalsinne är ju inte att lita på. Men jag ska fixa det, har man bara Mest på funkar allt .. ;) Även om deras låtar är lite samma, vissa är bättre än andra. Ajja måste dra och duscha nu, kan ta ett tag att välja kläder.
pussar !

Kommentarer
Postat av: SANDRA-S

Du kunde ffs låna mina Djurgårdartrosor! x'D

2008-10-28 @ 18:19:32
URL: http://sandra-s.devote.se/
Postat av: Anonym

haha, DJURGÅRDEN IN MITT HJÄRTA ! <333333

2008-10-28 @ 20:04:41
Postat av: Bonnie

Haha ah det hade ju varit något ;)

2008-10-31 @ 13:36:43
URL: http://bompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0